dinsdag 21 augustus 2007

"Vanaf nu neem ik het heft in eigen handen en gedraag ik mij als een Man"

Hoi mannen,

Één van onze cursisten is na de Dating Tour Belgrado teruggevlogen naar het prachtige Servië uit eigen wil. Wij willen zijn verhaal jou niet onthouden. Zijn alter ego naam is 'Chocolate', en zo te lezen weet hij wat goed smaakt bij vrouwen...

SUCCESVERHAAL VAN CHOCOLATE

"Vanaf nu neem ik het heft in eigen handen en gedraag ik mij als een Man"

Antwerpen, 20 augustus 2007

Nadat ik eind juni Belgrado al verkend in het goede en veilige gezelschap van de Dating Doctors, ben ik vorig weekend, moedig en benieuwd, terug vertrokken... alleen dit keer zonder de Dating Doctors aan mijn zijde.

Donderdagochtend heel vroeg opgestaan (na een te korte nacht) en richting luchthaven vertrokken. De leuke 'approaches' van mijn vorige trip in gedachten, dacht ik hetzelfde te doen in Brussel... de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat de moed mij wat ontbrak. Enfin, ik had in Belgrado nog een heel weekend.

In Belgrado aangekomen, heb ik dit keer toch maar een officiële taxi genomen (dit scheelt de helft van de prijs dierbare Noorderburen). De taxichauffeur heb ik daarenboven extra laten werken voor zijn geld. Hij heeft mij een spoedcursus 'hoe rij ik in Servië' gegeven. Dit was nodig, want een huurauto stond in de stad immers op mij te wachten.

In het centrum aangekomen ben ik een hapje gaan eten. De tropische temperaturen speelden mij al snel parten want ik hallucineerde quasi onmiddellijk toen ik op een terras ging zitten... De ene schoonheid na de andere defileerde aan mijn tafel voorbij. Gezien mijn zittende houding had
ik bovendien direct zicht op de essentie van de zaak; prachtige billen en benen, mooi gebruind en van alle formaten. Toen bestelde ik snel een nieuw drankje... om te bekomen van al die emoties.

Nog voor ik goed en wel afgekoeld was, kwam zij voorbij. Ik stond op en ging haar... met een kus begroeten! Marija en ik hadden hier afgesproken met de bedoeling om van hieruit, met een huurauto, het binnenland van Servië te gaan verkennen. Direct Kino, de toon was gezet?

Wat daarna volgde, valt nauwelijks met woorden te beschrijven. Een droom, een mirakel, een Godsgeschenk... of gewoon het logische gevolg van mijn aanpak tijdens de vorige Dating Tour? Drie prachtige, rijk gevulde, intieme dagen samen met Marija (Marleen, dacht je nu echt dat ik buiten ging slapen ;-) ).

Niet dat alles mij van toen af op een dienblaadje werd gepresenteerd. Mijn grootste les is dat een man nu eenmaal Alpha moet zijn! Een vrouw verwacht niets anders!!!

Gelukkig heeft Marija mij nu en dan een duwtje in mijn rug gegeven... Maar als je dan eenmaal 'duikt' en ervoor gaat, wordt je rijkelijk beloond.

De details hou ik liever voor mezelf. Het was een fijne, intiem en oprechte ervaring voor ons beiden en dit hou ik liever zo.

Maar wat ik jullie echt wou vertellen is het volgende: Ik ben niet in contact gekomen met de Dating Doctors met bedoeling om een meester-versierder, PUA of wat dan ook te worden. Niet dat dit niet OK is, maar ik was al blij dat ik mijn jarenlange opgebouwde en vastgeroeste patroon om niet zelf naar leuke vrouwen af te stappen, heb kunnen omdraaien.

Eind juni heb ik in Belgrado, met de hulp van de Dating Doctors, geleerd om zelf naar een meisje (van mijn keuze!) toe te stappen en haar, zonder omwegen, mijn interesse in haar kenbaar te maken. Zo heb ik Marija leren kennen. Afgelopen weekend was uiteraard de kers op de taart maar eigenlijk ook een logisch vervolg.

Vanaf nu neem ik het heft in eigen handen en gedraag ik mij als een Man.

Er rest mij enkel nog SmoothDoc (& zijn echtgenote) en MadDoc uit mijn hart te danken.

Warme groeten,
Chocolate

P.S.: in transit in Wenen kon ik het echt niet laten en heb ik een gesprek aangeknoopt met een mooie blonde Slovaakse, werkzaam op de EEG in Brussel. Gelukkig had ik een business kaartje op zak...

(bron: http://www.datingdoctors.nl/success-story-chocolate.php)

Data van de volgende Dating Tours:

Sofia, Bulgarije (di 23 okt 2007 t/m za 28 okt 2007)
Bangkok, Thailand (vr 22 feb 2008 t/m za 1 mrt 2008)

Sofia ligt niet ver van Belgrado, dus dat zegt wel iets over het type vrouwen dat je kunt verwachten... Boek snel want VOL=VOL.

Meer info op:
http://www.datingdoctors.nl/dating-tours.php

Met vriendelijke groet,
MadDoc

Dating Doctors v.o.f.
http://www.datingdoctors.nl/

Geen opmerkingen: