maandag 27 augustus 2007

Fieldreport

Bij deze een fieldreport van S.

Na de workshop van zaterdag 1 september horen jullie hier misschien nog meer over.

Recente Field Rapport:

Ik loop op een vrijdagnacht in een club rond en zie een meid (HB 9) met haar handen op haar heupen staan, met een bepaalde attitude… dat zag er zo bitchy uit dat ik het niet kon laten haar daarover aan te spreken. Ik opende haar met een situation opener: Wat sta je daar zo breed te doen? Ben je aan het solliciteren voor portier ofzo???

Antwoord : (verbaasd) Nee, ik kan mijn vriendin niet vinden en ben het mooi beu vandaar dat ik zo stond. Ik zei dat ik net mijn vrienden wilden gaan zoeken (want kwam net de toilet uit lopen) en stelde het volgende voor: Laten we gewoon hier staan waar we staan en laat ons gevonden worden door onze vrienden… die moeten wel een keer langslopen. Ze ging accoord. Circa 15 min. gingen voorbij en mijn vrienden kwamen opdagen. In deze 15 min. ben ik heel cocky funny geweest en zei bijv.: zoek jij je vrienden of willen je vrienden gewoon niet met jou gezien worden?? En verder vroeg ik gewoon.. met hoeveel vrienden ben je? waar kom je vandaan? kan je koken of alleen reserveren?... na 10 min. merkte ik dat ze geen bitch was en zei dat ook tegen haar.. ze keek verbaasd maar ook opgelucht. Ik gaf haar mijn telefoon en zei Zet hier je nummer in en we zetten dit gesprek een andere keer voort, want mijn vrienden zijn er al. Dat wilde ze niet en gaf mij 1 optie: Doe je telefoon terug in je broekzak. Ik fluister je mijn nr. 1x in je oor… kan je dit onthouden?? dan bel je me morgen… vind ik je dan echt interessant genoeg? dan spreek ik een keer met je af.

Toen ik haar nummer hoorde maakte ik gelijk een bepaalde combinatie ervan dat ik het niet kon vergeten (je geheugen goed trainen kan dus nooit kwaad ;)

Bleef nog even 5 min. kletsen en liep toen weg. Ik pakte daarna gelijk mijn mobiel en noteerde de combinatie die ik had onthouden. Voor sluitingstijd (v/d club) heb ik haar nog even gegroet met 3 kusjes (de laatste op haar mond) en ben weggegaan.

De volgende dag belde ik haar op zoals afgesproken. Ze stond verbaasd te kijken dat ik haar nummer echt had onthouden.. Ze vond het zo leuk dat we gelijk hadden afgesproken op diezelfde dag. Twee uur later heb ik haar opgehaald van het station. Ze kwam (tot mijn grote verbazing) aan in een trainingspak! Niet te geloven wat een metamorfose... qua kledingstijl, haardracht en make-up… maar het bleef toch nog een HB9! Ik zag dit als een test of ik haar dan nog wel leuk zou vinden (Shit-test dus). Ze zei: Ja, anders dan vannacht he?? Zo kan ik er ook uit zien en je moet me maar nemen zoals ik ben.

Ik dacht : 'Ik ga je nemen ook' en begroete haar weer met 3 kusjes (laatste weer op mond) en knuffel en bracht haar mee naar mijn huis. Gaf haar een rondleiding en maakt iets heel simpels te eten klaar. Tijdens het eten streelde ik haar knie en dijbeen (kino)…

Ineens pakte ze mijn hand en liet mij voelen of ze haar doos (haar benaming voor poesje) glad genoeg had geschoren (geen string aan btw)... Ik zei: Het is zo glad en zacht... net baby-billetjes maar dan totaal anders! Kreeg een onwijse geile blik en glimlach tegelijk…

Toen pakte ik haar hoofd en begon haar onwijs geil te zoenen, toen zei ik; nu even snel door eten want het eten wordt koud!!! Paar happen later moest ze naar de toilet… ik liep gelijk naar de cd speler om helemaal in de stemming te komen door wat lounge muziek op te zetten. Toen ze uit de toilet kwam stond ik op en zei: Hey ik moet je nog wat laten zien en trok haar mee naar mijn kamer. 1,5 uur later en zonder LMR nog een dvdtje gekeken en daarna weer de daad verricht ;) Daarna nog samen wezen douchen.

Toen het weer tijd was om haar weer op station te brengen smeekte ze me of ik mee ging naar haar vriendin die jarig was. Ze moest nu dus naar een B-day Party. Ik bleef volhouden en zei: Nee… ze ging nu zelfs aan mijn been hangen en smeken… en ik bleef volhouden.. Nee..

Toen ze eenmaal 10 min. later de deur open trok gooide ik de deur weer dicht en zei: We gaan wel naar dat feestje… geef me 5 min. om me om te kleden… ze sprong echt een gat in de lucht van blijdschap! We zijn naar de B-day Party geweest en zijn daarna nog gaan stappen met ongeveer 16 personen. Na het stappen bracht ik haar naar huis.. ze woonde nog bij haar ouders bleek achteraf .. gaf haar een lekkere afscheidszoen en ben naar huis gegaan.

Mijn Theorie:

Wat ik altijd doe:

Ik kijk mezelf in de spiegel aan en zeg het volgende :

S. jij bent the Master!!! Jij bent the Man!! Jij kan elke vrouw krijgen die je wilt…

elke vrouw die jij aantrekkelijk vindt, vindt jou ook aantrekkelijk..

Je bent een magneet voor vrouwen die jij leuk vindt. Je kan het!!!

Dit heeft mij altijd geholpen, want het laat mij mezelf zelfverzekerder voelen.

Als ik me van binnen goed voel straal ik dat uit naar buiten, en dat is het gene wat ze als eerst zien. Je eerste indruk! Kom je binnen met een lach, dan wordt je ook begroet met een lach.

Als je innergame goed is kan er al haast niks mis gaan! BE ALPHA MALE!!!

Ook heb ikzelf ontdekt dat het goed is om altijd iets dominanter te zijn dan de vrouw. Vrouwen willen namelijk graag geleid worden door een man. Mijn ervaring.

Ook moet je je lieve schatje of scharrel haar hartje af en toe opzettelijk 'breken' door meer liefde te kunnen krijgen:

Zo geef ik een meid/vrouw niet altijd haar zin, want zo blijf ik interessant… altijd ja ja ja ja en amen zeggen tegen haar is niet goed voor haar en zeker niet goed voor mij!

Ik zeg bijv. opzettelijk een keer een afspraak af, anders raak je te snel in een sleur gevoel dat alles maar op rolletjes loopt.. zo blijft het altijd spannend en zal ze mij nog aantrekkelijker vinden. Ze zal zichzelf altijd voor mij willen blijven winnen.

Hetzelfde is, als ik elke dag zou zeggen dat ik van haar houd! Op een gegeven moment voelt ze het niet meer en hoort ze het nog alleen… Dan zeg ik het bijv. liever 1x in de maand of 1x in de 2 weken… ze zal mij dan meer waarderen en mij belonen met dat speciale gevoel wat ik haar geef.

Dit is mijn ervaring!

Nou mijn ervaringen zijn niet veel anders. Fijne week nog beste nieuwsbrieflezers. Vergeet niet te ervaren!

Groetjes SmoothDoc

Geen opmerkingen: