zondag 29 juli 2007

Een vrouw versieren met 40 woorden

Een vrouw versieren met 40 woorden


Stel, je ziet een leuke vrouw op straat en je wilt haar aanspreken… maar je hebt geen flauw idee wat je moet zeggen.

Wat doe je?


Of je bent aan het dansen in de discotheek en plots komt er een mooie vrouw bij je staan… Wat doe je?


De meeste mannen blijven stokstijf staan van angst en spreken haar niet aan. Door uit te stellen, bier te drinken, met vrienden te praten, etc. kom je echter nooit de vrouw van je dromen tegen. Vrouwen houden namelijk niet van watjes.


Vrouwen houden van mannen die de leiding nemen. Je moet zeggen wat je wilt. Je moet doen wat je wilt. En je moet zeker niet iets gaan doen om haar goedkeuring te krijgen.


Misschien ben jij ook wel bang als je haar aanspreekt… Bang dat het gesprek dood valt. Of dat je niet weet waarover te praten. Herkenbaar?


We krijgen veel vragen over onze Dating Tours. Vooral hoe je een vrouw moet versieren die geen Engels of Nederlands spreekt. Sommige mannen raken onzeker, en denken dat ze dan geen vrouwen meer kunnen versieren.


Onzin.


De meeste communicatie komt vanuit je lichaamstaal. Flirten en versieren ook. Tijdens de Dating Tours nemen we je persoonlijk onder handen om voornamelijk je lichaamstaal te verbeteren.


En om je te leren zeggen en doen wat JIJ wilt. Want jij bent de prijs, en niet zij!


De Dating Doctors houden van methoden die werken. We houden van feiten en praktijkervaring. Geen slap geouwehoer maar harde, onverwerpelijke en concrete resultaten. Uitspraken als “Ik had haar bijna versierd.” Of “Als ik haar toen had gezoend, zou ik seks gehad hebben.” Doen we niet aan.


Tijdens de Dating Tour Buenos Aires hadden we een weddenschap. De weddenschap was: Kun jij een vrouw versieren wanneer je vloeiend Spaans spreekt in slechts 40 woorden? (Dus eigenlijk de taal niet spreekt.)


Ik was de weddenschap aangegaan, maar wel op voorwaarde dat ik deze NA de Dating Tour zou aangaan. Resultaat voor onze clienten – dus voor jou - heeft namelijk de hoogste prioriteit. De dates die onze clienten in het appartement hadden en de tientallen positieve reacties van internet dating sites etc. gaan voor.


Anyway, de Tour is nu officieel een aantal dagen afgelopen en ik ben trots om je te vertellen dat het mij is gelukt om een vrouw met 40 woorden te verleiden. Als de jongste van de 3 Dating Doctors ben ik best wel blij, want ook ik maak nog veel ‘fouten’. AlphaDoc en SmoothDoc hebben in dat opzicht meer jaren ervaring.

Met een van te voren goed doordacht plan, begeleiding door experts en regelmatig sparren met andere meester versierders is het onmogelijk om te falen.

Daarom werken de Dating Tours ook zo goed: Het is praktisch onmogelijk om na 7 dagen Dating Tour geen vrouw gescoord te hebben.


Zelf houd ik van seks met liefde. Niet zozeer van seks. Seks kun je overal krijgen. Het geeft mij weinig voldoening om te neuken voor seks. Maar dat is slechts de manier hoe ik er tegenaan kijk…


Hieronder volgen de ongeveer 40 woorden en zinconstructies waarmee je een vrouw in bed kunt lullen. Je kunt er een vrouw mee ontmoeten die hoteldebotel op je wordt. Je kunt er een vrouw mee ontmoeten die je nogmaals wilt zien. Nee, je GAAT er zelfs vrouwen mee ontmoeten die je fantastisch gaan vinden!


De methode die ik heb gebruikt in deze snelverleiding staat beschreven in het boek Zelfvertrouwen met Vrouwen (http://www.zelfvertrouwen-met-vrouwen.nl/)


VOORBEREIDING (tweede hoofdstuk ‘Zelfvertrouwen met Vrouwen’)


[OPENINGSZIN 1]

Ola! = Hi!

Permiso, hablas anglais/espaniol? = Excuse me, do you speak English / Spanish?

Un pocito… = A little…

Como esta? = How are you?

Biento, y te? = Fine, and you?

Esta bien! = It is ok!

Soy… = I… (begin gesprek)


[OPENINGSZIN 2]

Me puede ayudar, por favor? = Can you help me please?

Si = Yes

Que hore es? = What is the time?

Un / dos / tres / quatre / cinq … = 1 / 2 / 3 / 4 / 5…

Diez / viente / triente / cuarenta / cinquenta = 10 / 20 / 30 / 40 / 50

Te miranda linda, ahora = You look beautiful, now!

Gracias = Thanks

(begin gesprek)


[COMFORT OPBOUWEN]

Que te sonar? = What you dream about?

…Sonar = …dream?

…Comer = …eat?

…Beber =…drink?

No me gusto polo = I don’t like chicken

Te gusto helado = You like ice cream?


[LEIDING NEMEN]

Vena arui = Come here

Vamos! = Go away

Me sensible buena onda = I feel good vibes (with you)

Dame un beso = Give me a kiss

Vamos a la playa = Let’s go to the beach

Peligro! = Danger!


[LOCATIE WISSELEN]

Amiga / amigo = Female friend / male friend

Chica / chico = (young) girl / boy

Cuanto? = How much?

Donde se paga = Where do I pay?

Me mataste. = I don’t know.


[BRUG BOUWEN]

Disculpe… = Forgive me…

Me voy ahore = I leave now

Mucho gusto! = Nice to meet you!

A que hora hoy / esta noche / manana? = At what time today / tonight / tomorrow?

Estoy buscanio boliche = I am looking for the disco.

Ciao = Bye


[SEKSUELE INTERESSE]

Loger a me casa / te casa? = Fuck at my place or yours?

No sekso! = I don’t want to have sex (yet)

(No) entendo… = I (don’t) understand…

Quisiera te poner acci = I would like to put you there

Loco privado = Private place

Me te comer = I eat you (seksueel gezien)

Admitir? = Do you allow me to do this?

Hay preservative? = Do you have a condom?

Esta frio / quente = Are you cold / warm?

Lindo = beautiful (man)

De nada J = You are welcome J

Pequeno pennis = Small penis

Linda… = beautiful (woman)

…Cara = …face

…Auclus = …eyes

…Bunda = …butt

…Buceta = …vagina

…Bico da teta = …nipples

…Bombaches = …ladies underwear

Grande teta = Big boobs

Puedo mirario? = Can I look at it?

Besa mi culo! = Kiss my ass!

Solo estoy mirando… = Just looking…

Alto = Tall


[IN BED]

Te necesito despacio! = You need to slow down!

Mas rapido = More faster!

Carajo = Damn it

Silencio = quiet down


[ALGEMEEN]

Menus / mas = less / more

Grande / pequeno = big / small

Idificio = building

Norte / Este / Sur / Oeste = north / east / south / west

Arui / acci = here / there

Izquierda / Derecha = left / right


Dat is alles, verbaal gezien. De rest is lichaamstaal, lichaamstaal en nog eens lichaamstaal.


En de leiding nemen.


Via deze nieuwsbrief kan ik je moeilijk de juiste hints geven over lichaamstaal. Je moet het zien en ervaren om het goed te kunnen beheersen. Wat ik je wel kan vertellen, is dat je direct moet zijn. En zeggen wat je wilt.


Mijn dates gingen als volgt:


DAG 1: AANSPREKEN (derde hoofdstuk ‘Zelfvertrouwen met Vrouwen’)


Ik heb haar ontmoet in de disco. Reeds was ik al in een aantal sets gesprongen, en had ik al een aantal mannen en vrouwen aangesproken. Zo raak ik in de mood en voel ik me thuis in de disco. Dit is belangrijk, omdat je de overtuiging moet hebben dat het JOUW disco is, en dat JIJ de baas bent en dat JIJ de prijs bent.


Stappen die ik gemaakt heb:


- Haar aanspreken in de disco (directe methode)


- Openingszinnen erin gooien


- Social proof opbouwen bij haar vriend(inn)en


- Haar zoenen binnen 5 minuten (ze was erg snel geil)


- De leiding nemen en haar isoleren in de club


- Iets met haar gaan drinken aan de bar


- Haar de tango leren, en haar leren om naar mij te luisteren en te doen wat ik zeg/wil


- “Compounden” ofwel al het voorgaande herhalen totdat het er goed in zit


Vervolgens gaf ik aan dat ik met haar naar een andere plek wilde. Maar zij had nog de sletfactor (“Wat zullen mijn vriend(inn)en van mij denken als ik met deze leuke jongeman mee ga?”). Dus toen maar voor de volgende dag afgesproken voor de deur van dezelfde disco.


Merk op dat ik noch haar telefoonnummer noch haar email had gevraagd of ook maar wilde hebben. Ik spreek alleen af met vrouwen die op komen dagen. Aan telefoonnummers of email doe ik niet meer hoepel op kost te veel tijd.


DAG 2: COMFORT OPBOUWEN (vierde hoofdstuk ‘Zelfvertrouwen met Vrouwen’)


De volgende dag moest ik een kwartier wachten voordat ze er was. En toen kwam ze ook nog eens met… haar vriend(inn)en. Ai. “Wat nu?” Denk je. Geen nood! Comfort kun je ook opbouwen in het bijzijn van anderen. Je hebt alleen een extra ‘brug’ nodig om naar de seks toe te gaan. Dat kan namelijk niet waar haar vriend(inn)en bij zijn. De oplossing is om na comfort met haar vriend(inn)en te vragen: “Vinden jullie het goed als ik even een stukje met haar alleen ga wandelen?” Merk op dat je wanneer je dan buiten wandelt MOET escaleren naar kino, zoenen en aanstalten voor seks.


Voor neuken op straat was het wel wat koud dus maar niet gedaan.


Stappen die ik gemaakt heb:


- Bij de ontmoeting gelijk haar (tong)zoenen, aanraken en leren dat ze voortaan op tijd moet komen


- Samen taxi genomen naar een buurt met veel barretjes


- Leiding genomen en een bar uitgekozen waar je naast elkaar kon zitten


- Meer tongzoenen en isoleren in het bijzijn van haar vriend(inn)en


- Seksuele hints maken (o.a. cocktail Screaming Orgasm besteld)


- Negs geven door meer met haar aantrekkelijke vriendin te praten dan de meid die ik leuk vond


- Met haar een korte wandeling maken buiten en haar vriend(inn)en achterlaten


- Buiten haar tegen de muur gooien en aanstalten maken voor seks


Voor de seks gaf ze een “Nee.” Waarop ik zei: “Dat begrijp ik.” Want ja ze was met vrienden. Dus daarom zijn we terug gegaan en heb ik gezegd: “Ik wil met haar TV gaan kijken in mijn appartement.” Was OK, want ja haar vriend(inn)en vonden mij intussen ook al leuk. (Gek he? Daar zorg je zelf voor…)


In het appartement op de bank gaan zitten. Schoenen uit, jas uit. Ga zitten daar. Directe commando’s. Drinken pakken, zoenen op de bank. Ze wilde nog geen seks (kreeg veel weerstand toen ik haar wilde uitkleden). Prima, wordt een Day 3. Tijd zat, zolang het klokje maar doortikt tot 4 tot 7 uur samen zijn. Dat is namelijk de gemiddelde tijd dat je nodig hebt om een vrouw te seksen.


Op de bank heb ik nog iets met haar gedaan waardoor de Day 3 door ging. Ik wil je nu niet vertellen wat mijn geheim precies is. Kom daarvoor onze workshops of Dating Tours volgen. Zonder deze geheime sleutel zullen vrouwen echter met grote kans NIET opdagen op je seksafspraak (Day 3).


Ik heb haar op de taxi gezet en gezegd dat ze naar mijn tangolessen moest komen de volgende dag.


DAG 3: VERSIEREN (vijfde hoofdstuk ‘Zelfvertrouwen met Vrouwen’)


De laatste dag in deze verleiding verliep ook erg spannend. Ook hier kun je veel van leren. Ze kwam namelijk een uur te laat op de tangoles afspraak. Ik werd er niet boos om. Ik wist alleen dat ik meer de leiding moest nemen. Dus ik zei dat het leuk was dat ze toch nog is gekomen, maar dat ik nu geen tijd voor haar had. We zouden nog bellen, dus ik gaf haar mijn nummer (de hare had ik niet, want die wil ik ook niet). Ik zei: “Bel me vanavond dan gaan we wat leuks doen.”

Tijdens mijn diner in het meest luxe restaurant van Buenos Aires waar 2 clienten eerder een date hadden met een vrouw belde de mannelijke collega van de vrouw die ik leuk vond. Hij sprak namelijk het beste engels. Hij wilde naar de nachtclub gaan met de gang van vrouwen. Hij vroeg of ik mee wilde.

Nee natuurlijk niet. Ik wil die vrouw zien. Dus ik zeg: “No, I want to see Miss Brazil. Tell her to be at my apartment at exactly 23:00 tonight. And no minute later!”


Op de afsproken tijd arriveerde ze met de taxi. Omdat er nog enkele clienten in het appartement waren, ben ik eerst een rondje door het park gaan lopen met haar om de comfort nogmaals op te bouwen en te versterken.

Tevens meer seksuele interesse getoond. Vervolgens teruggelopen naar het appartement en haar in de krikkamer uitgekleed etc.


De rest kun je wel verzinnen mag ik hopen.


Zo zie je maar weer: de methode van Zelfvertrouwen met Vrouwen (http://www.zelfvertrouwen-met-vrouwen.nl/) werkt wereldwijd. Ook als je slechts 40 woorden kent van de taal.


De kunst zit er echter niet in dat ik deze ene weddenschap heb gewonnen. De kunst zit hem er in dat jij mij gewoon na kunt doen. Door te doen wat succesvolle mensen doen, krijg jij wat succesvolle mensen ook kunnen. Imiteer dus de besten, en het resultaat zal niet op zich laten wachten.


Voor jouw gemak hebben wij het systeem van de Dating Doctors opgeschreven in boekvorm. Zo kun je rustig in je eigen tempo de stappen tot meester versierder leren. Zo kun je stap voor stap een succesvolle snelverleiding ontleden, en zelf na doen.


Makkelijker kan niet.


Vrouwen versieren is zo ontzettend eenvoudig. Ook voor jou.


Probeer onze methode eens uit.

Je zult merken dat het echt werkt. Spreek met jezelf af dat je 30 dagen de methode gaat toepassen. Afhankelijk van het resultaat voor jou besluit je er verder mee te gaan of niet.


Wat je ook doet, wij zien er naar uit om jouw ervaringen te horen. Stuur ze op per email. Leuke reacties en constructieve feedback beantwoorden wij graag.


Ga nu naar onze website en bestel jouw kopie van het boek Zelfvertrouwen met Vrouwen vandaag nog:


http://www.datingdoctors.nl/catalog/product_info.php?products_id=31&language=nl


Of schrijf je in voor onze volgende Dating Tour naar Sofia in oktober 2007, dan krijg je het boek gratis opgestuurd:


http://www.datingdoctors.nl/catalog/product_info.php?products_id=64&language=nl


Groetjes en veel plezier in het verleiden van aantrekkelijke vrouwen!


MadDoc

(vanuit Montevideo, Uruguay)

--

Dating Doctors v.o.f.

"Vrouwen all-the-way versieren binnen 4 uur"

http://www.datingdoctors.nl/

Geen opmerkingen: