donderdag 24 mei 2007

Geef haar een uitdaging en een excuus om jou beter te leren kennen

Hallo mannen,

Als je haar geen uitdaging geeft en geen excuus om jou beter te leren
kennen, kun je het wel opgeven.

Veel mannen maken de vergissing dat ze te makkelijk zijn voor een vrouw. In
ons boek Zelfvertrouwen met Vrouwen
(http://www.zelfvertrouwen-met-vrouwen.nl/) zeggen we keer op keer 'Wees een
uitdaging voor haar'. En dat zeggen we zo vaak voor een reden.

Vrouwen willen niet gepushed worden. Vrouwen willen gepulled worden.

Wat betekent dit?

Pushen komt van duwen of forceren. Veel mannen proberen een vrouw te scoren
door opdringerig te zijn. Ze duwen zichzelf als het ware naar haar toe. Ze
blokkeren haar uitwegen. Ze voeren haar dronken. Of ze overladen haar met
cadeau's en aandacht. Dit is helemaal de verkeerde aanpak.

Pullen is een veel effectievere aanpak. Het is alsof je op een regenachtige
dag aan het vissen bent. Je slaat je hengel uit, wacht tot er aan het haakje
gebeten wordt, en haalt dan langzaam de buit binnen. Zonder dat de vis het
door heeft, wordt hij het 'gevaar' in gelokt.

Zo is het ook met vrouwen. Jij wilt niet zo graag die vrouw hebben. Jij hebt
namelijk keuze genoeg uit vrouwen. Vrouwen willen jou, vrouwen vechten om
jou. Dit is de mind-set die je moet hebben. Dit is ook de mind-set die wij
jou aanleren. Met deze mind-set zul je inderdaad ook vrouwen krijgen die om
jou vechten.

Anyway, uitdaging en excuus, daar gaat deze mailing over.

Het belang van haar een uitdaging geven, als ook een excuus om jou beter te
leren kennen wil ik graag toelichten aan de hand van een praktijkvoorbeeld.
Het volgende gebeurde gister tijdens onze 1-op-1 workshop Zelfvertrouwen met
Vrouwen (http://www.datingdoctors.nl/1on1.php).

Ik, MadDoc, was samen met LeCock gisteravond aan het wingen (d.w.z. vrouwen
aanspreken met een partner in crime). Omdat we de Cinema club niet in kwamen
(mijn PUA kleding kon de bouncer niet waarderen), waren we maar de Irish Pub
in gedoken. We waren namelijk in groepjes opgesplitst van steeds 1
instructeur en 1 tot 2 cliënten.

Nog geen 3 seconden na binnenkomst bij de Irish Pub geef ik een voorzet voor
LeCock, onze cliënt. Eerder had ik hem in hypnose gecoached voor meer
zelfvertrouwen met vrouwen. Het was nu tijd om zijn nieuwe eigenschappen te
testen.

We openen spontaan en direct de eerste de beste 2 'fuckable' vrouwen aan de
bar. In het vervolg noemen we deze 2 vrouwen een 2-set. Je moet weten dat
elke 2-set bestaat uit een lekker ding en een wannabe lekker ding. En wie
onze nieuwsbrieven regelmatig leest, weet dat er een verschil is tussen een
vrouw 1 op 1 aanspreken, een 2-set aanspreken en een groep met 3 of meer
vrouwen aanspreken (groepen vrouwen met mannen zijn nog eenvoudiger, spreek
dan de man aan en praat over auto's, bier en mooie vrouwen).

Welke set je ook opent, vergeet nooit de volgende regel: Er mogen absoluut
niet meer piemels in een set zijn dan er kutjes zijn. Jij als man moet een
schaars goed blijven, omring je daarom met meer vrouwen dan er mannen bij
jou zijn.

Een vrouw die alleen is (de lone wolf), is al geïsoleerd. Dat is mooi want
dan telt de sletfactor vanuit de groep niet mee. Ze hoeft zich niet te
verantwoorden ten opzichte van haar vriendinnen. Jammer is wel dat je geen
wingman hebt om jou Social Proof te geven (die kun je later wel kort
introduceren, en daarna weg laten gaan).

Een 2 set of een paar vereist een partner in crime als je nog niet kunt
group-mergen. Wat betekent dit? Welnu, je zit met het probleem dat als je 2
vrouwen hebt (waarschijnlijk vriendinnen), dat je de aantrekkelijke vrouw
niet kunt isoleren. Haar vriendin zal jou namelijk blokkeren. Wat is de
oplossing?

Je kunt of een wingman inschakelen om de andere vrouw te vermaken, of je
moet de vrouwen introduceren aan andere vrouwen die je hebt ontmoet in de
bar.

Alles met 3 of meer vrouwen behandelen we op de Dating Tours. Daar ga ik nu
niet verder op in.

Ok, dus wij openen de 2-set. Ik spreek de wannabe aan, om via haar lekker
ding te bereiken. Wat ik effectief doe is de wannabe vermaken. Ik maak haar
aan het lachen, ik stel haar vragen, ik zet haar op haar nummer, en ik geef
haar openlijk punten.

Zo deed ik ook de Three-Question-Quiz. Ik stelde 3 vragen aan de vrouwen die
van 'gewoon' naar 'vrij persoonlijk' gingen. Elke vraag was multiple choice.
Heeft zij het antwoord goed (naar mijn standaarden en eisen aan een leuke
vrouw), dan krijgt ze een punt. Heeft ze het fout, dan krijgt ze geen punt.

Zo ben ik een uitdaging voor haar. Opeens moet ZIJ haar best doen.

Laat ik er ook bij vermelden dat ik het lekkere ding steeds onderbrak
wanneer ze tussen mij en wannabe lekker ding wilde komen. Ik sloot mijn
target dus uit van de pret en het vertier. In principe pas ik gewoon
hondentraining toe: Doe je wat ik zeg, krijg je koekje. Doe je niet wat ik
zeg, krijg je geen koekje. Maar ik laat wel eerst even het koekje zien,
zodat je weet wat je mist.

LeCock, m'n partner in crime, liet mij het meeste materiaal uitvoeren. Toch
moet je niet vergeten als wing dat je continu elkaar bij de discussie
betrekt. En je wing heeft altijd gelijk. Maar het ging goed want de vrouwen
lachten en probeerden continu onze aandacht te trekken. Elke keer wanneer ik
of LeCock aanstalten maakten om weg te lopen, zeiden ze meteen: "Nee nee nee
was een grapje blijf hier."

Overigens hadden we tactisch bij het openen een false time constraint
gegeven. Dit is een excuus om weg te lopen, en haar de indruk te geven dat
je niet blijft lullen. Wat mijn excuus was? Ja, ik was op zoek naar m'n
andere matties die zouden ook in de pub moeten zijn.

Lekker ding (LD): "MadDoc, wat doe je eigenlijk?" (dit is een IOI)
MadDoc: "Hier? Oh niets. Vrouwen versieren samen met m'n matties. En jij?"
Wannabe en LD lachen en geven nog meer IOIs.
LD: "Ons versier je niet hoor." (dit is een test)
MadDoc: "Was ik ook niet van plan. Het wordt toch niets tussen ons. Je had
2.5 punten voor de 3 punten test. Je bent totaal mijn type niet." (dit is
een Neg) MadDoc praat verder met Wannabe en negeert LD.
Wannabe: "Maar wat doe je van beroep? Loop je altijd rond in cowboy laarzen,
met een hoed en een zwarte leren jas?" (dit is een IOI)
MadDoc: "Nee. Niet op zondag want dan slaap ik uit."

We gooiden nog veel meer tactieken in de groep, die jij je ook eigen moet
maken:

Geef haar punten als ze doet wat je zegt, of als ze de juiste antwoorden
geeft op jouw vragen. Laat haar ook regelmatig weten hoeveel punten ze
heeft. Bijvoorbeeld:
MadDoc: "Ok LD. We gaan een spelletje doen. Je kunt 3 punten scoren. Sowieso
wil ik even duidelijk maken dat je bij mij punten moet behalen, anders val
je af."
Wannabe: "Haha, nou haal jij eerst maar eens punten bij ons." (dit is een
IOI)
MadDoc: "Je moet punten hebben om me te mogen zoenen. Je moet punten hebben
om een drankje te verdienen. Je moet punten hebben om met me mee te gaan
naar m'n matties."
LD: "Hoeveel punten heb ik nodig voor zoenen?" (dit is een IOI, en ze
accepteert mijn puntensysteem er gelijk ook mee)
LeCock: "MadDoc had het niet tegen jou."
MadDoc tegen Wannabe: "Jij hebt 100 punten nodig om met me te kunnen
zoenen."
Wannabe: "En hoeveel heb ik er al?"
MadDoc: "14, en zij (ik wijs naar LD) slechts 2.5."
Later op de avond heeft ze nog veel meer punten gekregen. Opmerkelijk is dat
LD nu extra hard haar best doet om punten te scoren bij jou. Ze haalde de
100 uiteindelijk wel:
- Plus 2.5 punten voor de Three-Question-Quiz
- Plus 5 punten voor wat lekkers koken op onze denkbeeldige dinner
date
- Minus 5 punten voor het continu onderbreken van mijn gesprek met
Wannabe
- Plus 10 punten voor het meegaan naar de Sorbonne, waar de rest van
onze matties waren.
- Plus 10 punten voor sexy dansen en mij Social Proof geven.
- Plus 30 punten voor mij berijden op de dansvloer en alle vrouwen om
ons heen jaloers maken.
- Minus 20 punten voor geen geld bij je hebben om drank te betalen
(Tip: Zeg dat het eerste rondje voor jou is, en het tweede rondje voor haar.
Heeft ze geen geld, koop dan 1 drankje met 2 rietjes en drink dat samen op.)
- Plus 40 punten voor het bouncen naar een pinautomaat (dit was een
excuus om haar uit de club te krijgen).
- Minus 15 punten voor tegenstribbelen bij hand vasthouden en/of
zoenen.
Daarna was ik de tel kwijt en zijn we maar gaan tongzoenen.

Toen we naar onze matties wilden in de Sorbonne, kwamen ik en LeCock na
zichtbaar overleg op het idee dat we de meiden wel leuk vonden om te
introduceren aan onze matties. Ze zouden in ieder geval als goede Social
Proof dienen voor ons in de bar. Na wat tegenstribbelen kwamen ze toch mee.
Luister goed naar het excuus dat ze gaf:

LD: "Wij blijven hier. We kunnen namelijk niet in de Sorbonne. Ik heb de
verkeerde schoenen aan." (dit is een test)
MadDoc: "Die schoenen staan je inderdaad niet goed. Doet al je kwaliteiten
ten onder. Kom je mee?" (Neg gevolgd door commando)
Wannabe: "We hebben al geprobeerd om bij de Sorbonne naar binnen te gaan,
maar dat was niet gelukt." (dezelfde test nogmaals) Wannabe had een
zwart-wit gestreept truitje aan.
MadDoc: "Ik zou ook geen Zebra's in m'n bar willen hebben. Weet je wat. Wij
nemen jullie mee, dan kom je wel binnen." (Neg gevolgd door een nieuw kader)
LD en Wannabe blaten wat.
LeCock: "Kom we gaan MadDoc. We laten hun hier achter." (duidelijke
Dis-Interest) MadDoc en LeCock bouncen naar de Sorbonne.

3 minuten later stormen we zonder jas de Irish Pub in.
MadDoc: "De bouncer zegt dat het ok is. Kom mee." (dit is een excuus voor
haar om toch mee te gaan)
LD: "Ik zit nog aan mijn bier."
MadDoc: "Ja ik weet dat jij bier zuipt en houdt van luieren op het strand.
Je vriendin is nog een beetje creatief. Die onderneemt nog wat. Backpakken
door Ierland en zo."
MadDoc tegen Wannabe: "Kom jij mee?"
LeCock doet alsof hij ongeduldig wordt: "Laten we terug gaan. De muziek daar
was beter." (tactisch)
MadDoc: "LeCock wordt ongeduldig. Neem al de tijd die je nodig hebt in de
komende 30 seconde om je bier op te drinken. Dan gaan we."

Wij weer bouncen naar de Sorbonne. Blijf dus onverhinderd en vol overtuiging
doorgaan mannen. Deze vrouwen gingen pas akkoord met ons na een stuk of 15
pogingen. De tactiek is om jezelf onmisbaar te maken (als je weg bent, dan
voelt ze zich kut) en om haar testen te herkaderen.

De entree was 5 euro dus er was nog 5 euro per meid over aan budget. Daarna
is het sluss einde verhaal, volgende. Voor vrouwen was het ook nog eens
gratis entree, dus ik had toch maar even gezegd dat er 5 punten voor haar af
gingen omdat ze GRATIS mee kon.

Binnengekomen natuurlijk meteen Hi-5 doen met de AlphaDoc, SmoothDoc,
RoughDoc en KillerWhale. LeCock en ik raken meteen in gespek met onze
matties, die overigens allemaal in PUA kleding rondlopen. We negeren de twee
dames bewust voor een minuut of 5, en raken in gesprek met andere vrouwen.
Ze moeten namelijk het idee krijgen dat ik en LeCock de prijs zijn, en niet
zij als vrouwen.

Vergeet je targets niet te belonen voor braaf gedrag. Geef ze een koekje. In
dit geval een drankje, want ze zijn per slot van rekening toch met je mee
gegaan.
LeCock: "Wat wil je drinken?" (geeft IOI aan vrouwen)
LD: "Bier."
MadDoc: "Jongens even duidelijk. Eerste rondje is voor ons, tweede rondje is
voor jullie ok?"
Wannabe: "Ik heb geen geld." (excuus, let op: ook meteen een aanzet om te
gaan PINNEN jongens)
MadDoc: "Ik versta je niet. Hoeveel is die handtas van jou waard? Wat wil je
drinken?"
Wannabe: "Doe mij maar Cola."
LeCock tegen LD: "Wat wil je ECHT drinken?"
LD: "… Eigenlijk lust ik wel een cocktail."

Ik had al Social Proof opgebouwd bij de barman en vroeg hem om de 2
drankjes, met in ieder drankje 2 rietjes. De meiden hadden toch geen geld,
dus dan moeten ze ons drankje maar delen.

De muziek komt op en de dames beginnen IOIs te geven door de gaan dansen.
Het is tijd voor Kino. Dit wil zeggen: Haar aanraken. Vergeet niet dat je
kino moet opbouwen. Het begint met een onschuldige schoudertik, dan een
onschuldige handlezing (LeCock was erg bedreven daar in), dan wat gaan
dansen en haar leiden, en dan hand in hand gaan lopen, strelen en vervolgens
haar stevig pakken en zoenen.

Met dansen maken veel mannen een grote fout. Je danst niet om haar voor jou
te winnen. Nee; de hele reden dat je met haar gaat dansen is voor de Kino.
Vraag een vrouw dus niet ten dans wanneer je haar net kent. Bouw eerst
comfort op bij haar, en gebruik dan pas dansen als een middel om haar
geoorloofd te betasten waar iedereen bij staat. Wakker dat haardvuur aan.

Na dik een uur in de Sorbonne moesten ik en LeCock maar eens een volgende
mini date gaan plannen. De dames waren redelijk opgegeild door ons, de
muziek en de twee cocktails. MadDoc had LD al in de nek gezoend en heftige
Kino gedaan op de dansvloer.

Het is wel grappig om te merken dat er steeds meer vrouwen om ons heen
gingen staan. Dit heet proximity. De vrouwen die om je heen gaan staan zijn
om een praatje verlegen. Ze zijn jaloers op de vrouw die jij nu hebt. Zij
hadden gewild dat jij met hun danste en zoende. Maak hier dan ook gebruik
van.

Veel mannen hebben dit foute idee in hun hoofd dat ze niet gezien mogen
worden met vrouwen. Ze denken meer van: "Wat als een andere vrouw ziet wat
ik doe met deze vrouw?" Ze denken dat dat tegen hun werkt. Maar het grappige
is, dat het precies andersom is. Wanneer jij een vrouw aan het lachen maakt,
moet je dat juist zichtbaar maken aan de hele bar. Mocht je alsnog afgewezen
worden, dan staan de vrouwen die toekeken in de rij om jou te ontmoeten!

Anyway dus wij bouncen naar buiten. Hoe? Heel simpel, met een volgende
excuus:
LeCock: "Ik heb het warm hier. Laten we buiten een sigaretje roken." (goed
excuus om die vrouwen mee naar buiten te krijgen)
Wannabe: "Ok."
LD ging ook mee, MadDoc was even naar het toilet.
MadDoc vindt even later de groep buiten voor de deur van de Sorbonne.
MadDoc: "Hey, zitten jullie hier verstopt?"
LeCock: "Even sigaretje roken."
Wannabe: "En even afkoelen. Het is zo warm binnen."
LD: "Ja maar krijg het nu wel erg koud."
MadDoc pakt LD beet en warmt haar op.

We werken nu naar isolatie van de 2-set. Eerder in de bar hebben we
afgesproken wie welke vrouw pakt. Zo weten we precies wat we moeten doen. En
hoe we elkaar niet in de weg kunnen zitten. We halen onze jassen op en maken
voort naar het pin automaat.

MadDoc: "Dus jij houdt van wiskunde? Hoe komt dat zo?"
LD: "Ben erg goed in. Ben een echte Beta."
MadDoc: "Ik kan ook wel wiskunde, maar niet alles. Jij kunt vermenigvuldigen
en delen. Ik kan optellen en aftrekken (lees: punten geven)."
LD lacht en klampt zich nog meer tegen mij aan.
MadDoc: "Ken je de Kangaroo wiskunde wedstrijd van de middelbare school? Die
zou ik wel eens willen doen. Nooit gedaan eigenlijk. Maar met jou zou ik het
niet willen doen." (merk op het subliminale commando)
LD: "Waarom niet?"
MadDoc: "Nou als ik een som goed heb, wil jij hem beter maken. En dan maak
ik hem weer beter, etc. Dan zijn we de enige in de klas die kunnen winnen,
maar niemand wint." (hiermee geef ik haar een uitdaging) LD lacht, kruipt
nog dichter tegen mij aan.
MadDoc stopt en kijkt LD in de ogen: "Maar als we nu SAMENWERKEN, dan kunnen
wij er vandoor met de hoofdprijs…" (Nog een uitdaging voor haar, plus
duidelijke commando's. Tussen neus en lippen door zeg ik eigenlijk dat als
ze luistert naar mij, dat ze dan seks krijgt.)

Humor. Je moet een beetje lol erin houden. En alles wat ik kan, kan jij ook.
Daarom schrijf ik ook deze verleiding lekker uit.

Enfin, pin apparaat. Wij pinnen. Vervolgens zeggen we tegen de dames:
"LeCock en MadDoc moeten even praten." Dus wij fluisteren naar elkaar hoe we
nu verder gaan. We bespreken een tactiek die kan werken. Ondertussen gaan de
meiden zitten op een monument bij het Stadhuis. Het monument heeft een
wiskundige vorm.

Wij lopen naar de dames toe en gaan naast hen op het monument zitten. Hier
begin ik met LD te isoleren en LeCock met Wannabe. Het is in deze fase (eind
comfort, begin seduction) belangrijk dat je een beetje je game laat zakken,
en je hart wat meer opent.

Lange tijd hadden wij een cliënt die vrouwen aantrok als magneten, maar
omdat de vrouwen hem nooit echt leerden kennen, liepen ze weer weg. Deel dus
iets met haar dat van jou persoonlijk is. Laat het gaan over iets
belangrijks in jouw leven, en hoe je je daar bij voelt. Stel je kwetsbaar
op.

Intussen was LD zo botergeil geworden dat ze zichzelf haast niet kon
inhouden. Dat is heel grappig om te zien. Je ziet hoe ze probeert te spelen
alsof ze niet versierd kan worden (alsof je geen kans bij haar maakt), maar
tegelijkertijd reageert ze goed op jouw kleine testjes. Denk hier aan:
strelingen over de rug, knijpjes in de hand, arm om haar heen slaan, haar
porren in haar buik, haar benen aanraken, met haar haar spelen…

De ervaren meester versierder speelt met de vrouw alsof het een popje is. Ze
reageren namelijk allemaal nagenoeg het zelfde. Zoals AlphaDoc ook zegt:
"Het is een kwestie van de juiste knoppen indrukken."

Welnu, LD is nu zo erg in trance en anticipeert zo erg op dat ze zich niet
meer kan verzetten, dat ze uiteindelijk toegeeft op mijn heftige tongzoenen.
We waren echt heel erg hard aan het escaleren. Ik had een locatie nodig.

Van hier uit is het best eenvoudig. Zonder avondklok voor haar en met een
goede transitie naar een neuklocatie binnen 15 minuten, is het kat in het
bakkie.

Wat LeCock vanaf hier deed weet ik niet, ik was niet met zijn chick aan het
gamen.

In het kort:
- Geef haar een uitdaging. Laat haar bij jou kwalificeren. RoughDoc's
tip is: Maak gebruik van haar onzekerheid (breek haar af met een aantal
Negs), en laat haar vervolgens zichzelf bewijzen aan jou.
- Geef haar een excuus. Laat haar een reden bedenken waardoor het OK
is om met jou mee te gaan. Zorg dat zij kan zeggen achteraf: "Ja, het
gebeurde gewoon."

Veel plezier jongens met deze tips. Laat wat van je successen horen. En
vergeet je niet in te schrijven voor onze volgende cursussen. Er zijn weer
nieuwe workshopdata.

Check: http://www.datingdoctors.nl/1on1.php

Gegroet,
MadDoc

P.S. Serieus professioneel versierder worden? Ga voor de Dating Tours. Kom
eerst even op onze workshop, om goed kennis te maken met ons. En om te
beslissen of je echt zo ver wilt gaan als totale mastery. Boek vervolgens de
laatste plek voor Dating Tour Argentinië. Zie
http://www.datingdoctors.nl/dating-tours.php

Dating Doctors v.o.f.
http://www.datingdoctors.nl/

Geen opmerkingen: