maandag 19 februari 2007

Valentijnsdag!

Hallo mannen,
 
Ik kreeg een telefoontje van een ex-deelnemer het weekend.
Hij vertelde me "out of the blue" dat hij door twee vrouwen genaaid was op Valentijnsdag.
 
Ik was even overrompeld en wist niet hoe hem te antwoorden.
Ik wachtte even en vroeg hem zich nader te verklaren.
Ik verwachtte eigenlijk dat hij zou vertellen dat twee vrouwen hem een blauwtje hadden laten lopen op Valentijnsdag.

Na een lange ongemakkelijke pauze,verklaarde Richard zich nader.
Hij vertelde me hoe hij op Valijntijnsdag met twee vrouwen had afgesproken.
Met het idee in zijn achterhoofd dat er 1 van de twee wel niet zou komen opdagen.
Ik zal je de details besparen,want wat bleek nu BEIDEN dames kwamen op de afgesproken tijd.
1 vroeg op dag de ander later op de avond.
En...ja...Richard naaide beide dames.

Hij belde me omdat hij  nog steeds niet kon geloven dat hem dat was overkomen.
Hij was in een staat van verbijstering omdat hij normaal nog niet eens 1 vrouw kon krijgen laat staan twee....en nu had hij twee vrouwen op 1 dag.
 
Een paar maanden geleden voordat Richard in het  boek Instant Internet Seksdating investeerde,had hij helemaal geen dates.
Ik bedoel niet dat hij nooit uitging maar hij had letterlijk nooit een date.
Zijn laatste date was in 2002.
 
Niemand zou eigenlijk op Valentijsdag de dag alleen moeten door brengen.Tenzij je dat natuurlijk wilt. 

Wat heb jij gedaan met Valentijnsdag?
 
Heb jij die dag doorgebracht met een speciaal iemand ?
 
Als je antwoord Nee is ,denk je dat het dan niet dat het eens een keer tijd wordt dat je wat actie gaat ondernemen,zodat het jou de volgende keer weer niet gaat overkomen??

Als jij er klaar voor bent om actie te ondernemen,dan heb ik misschien wel heel goed nieuws voor je.

Ik heb n.l.een speciale aanbieding voor degene die nooit meer alleen willen zijn op een speciale dag. 
 
 
Groet Alphadoc




Vind alles terug op je PC: Windows Live Search Toolbar Klik hier

Geen opmerkingen: