dinsdag 23 januari 2007

Slechts 1000 vrouwen

Hoi mannen,

hoe gaat het?

Ik heb goed nieuws voor je. Ik hoop dat je even enthousiast bent als ik,
want hier volgt een tip die meester versierders maar al te goed begrijpen.
Een tip die altijd werkt, zelfs als het -40 graden Celsius vriest of er een
landelijk stormalarm is afgeroepen.

Wanneer je net begint met vrouwen versieren, en nog niet zoveel ervaring met
seks hebt, is de tip misschien even slikken. Maar hij is kinderlijk
eenvoudig. Wanneer je de tip serieus neemt ben je gegarandeerd van succes.

Ik neem 'm in ieder geval wel serieus, en ik moet zeggen... Sinds de
jaarwisseling ben ik er nog serieuzer mee geworden. De resultaten gaan nu al
mijn verwachtingen te boven.

Ik bestudeerde wat materiaal van meester versierder Erik (Mystery) en opeens
drong het tot me door. Begrijp me goed, een meester versierder is niet beter
dan jou, niet slimmer dan jou, niet intelligenter dan jou... het enige
verschil tussen jou en een meester versierder is dat de meester versierder
meer dan 1000 vrouwen heeft ontmoet. Van die ontmoetingen heeft hij geleerd
hoe hij zich moest gedragen, om haar met succes te versieren.

1000 vrouwen is het alles wat je nodig hebt. 1000 vrouwen zullen je kennen
als de sukkel, het watje, de freak. Alle vrouwen daarna ontvangen jou met
open armen. Waarom? Omdat jij weet wat zij wil, en jij dat haar geeft. Een
gouden penis.

Kun jij zeggen dat jij 1000 vrouwen hebt ontmoet? Wees eerlijk tegenover
jezelf. En van die 1000 vrouwen, hoeveel heb jij er zelf aangesproken? En
hoeveel daarvan heb jij aan het lachen gekregen? En hoeveel daarvan heb jij
kino mee gedaan, en dus die grens doorbroken tussen 'onbekende' en
'potentiële minnaar'. En bij hoeveel vrouwen daarvan heb je een close
gedaan? Wees eerlijk. Heb jij echt duidelijk haar contactgegevens gekregen?
Heb je haar gezegd dat je haar leuk vindt en dat je haar graag nog eens
ontmoet? Heb je haar gezoend of in ieder geval haar hand beetgepakt?

De belemmerende factor bij het gros van de leerlingen tot meester versierder
is dit. Ze ontmoeten geen vrouwen. In plaats van dat ze 1000 vrouwen
aanspreken, geven ze 1000 redenen om geen enkele vrouw aan te spreken.
Daarom focussen wij ook in onze workshop op het ontmoeten van vrouwen. En
niet op het vertellen van hoe een vrouw werkt en hoe flirten werkt en bla
bla bla... Dat staat in ons boek, dat kun je nalezen op een regenachtige dag
wanneer je geen vrouwen hebt die seks met je willen hebben.

Natuurlijk, de voornaamste reden waarom jij misschien wel geen vrouwen
aanspreekt is angst om afgewezen te worden. Bang zijn we allemaal. Ik vind
het zelf ook nog steeds eng om vrouwen aan te spreken.

Hier volgt m'n rapportje van deze week (inclusief zware storm):
Vrouwen aangesproken: 40
(Waarvan spontaan binnen 3 seconden: 32)
Binnen 15 seconden afgewezen: 20
Fictief tijdslimiet genoemd: 21
Geen excuzen dus oogcontact en achterover leunen: 15
Kino gedaan: 8
Brug gemaakt naar vervolgontmoeting: 6
(Waarvan met succes: 4)

Zou ik in dit tempo doorgaan dan haal ik op jaarbasis meer dan 2000 vrouwen.
En zelfs een meester versierder wordt afgewezen. Volgens het rapportje zou
dat meer dan 1900 keer zijn in 2007. Is geen punt, want de meeste vrouwen
die je aanspreekt vallen in de volgende categorie:

- Ze heeft haast (trein vertrekt, bus gaat, winkels gaan sluiten).
- Ze heeft voor haarzelf besloten geen nieuwe man te ontmoeten.
Bijvoorbeeld vanwege een goede intense relatie met een andere meester
versierder.
- Ze is 1 van de eerste 1000 waarbij je benadering gelijk is aan al
die andere sukkels die ze ontmoet heeft.
- Ze heeft geen sociale vaardigheden en/of is mijn type niet.
- Zij was mij voor in de afwijzing (een meester versierder wijst
vrouwen af die hem niet bevallen)

Nou, hiermee zou je toch het idee krijgen dat je niet eens hoeft te beginnen
aan vrouwen versieren, want je krijgt toch alleen maar 'Nee!' te horen...
Maar
dit is de verkeerde gedachtegang.

Hoeveel vrouwen kun jij tegelijkertijd onderhouden? En dan bedoel ik,
contact onderhouden en aandacht geven? 5 allicht? 10? In een week zitten
maar een beperkt aantal uren. Een gemiddeld contact met een vrouw duurt 5
tot 7 uur. Althans, ik neem aan dat je leuke dingen doet met haar toch? Met
een leuke baan en interessante hobby's ernaast heb je geen tijd voor meer
dan 5 vrouwen/vriendinnen. Het is dus zaak om alleen die vrouwen te
selecteren, die jij echt leuk vindt. Vrouwen die ook nog eens naar jou
luisteren. Een win/win akkoord of geen deal.

Voor mij is het belangrijk dat een vrouw onder andere intelligent is (mij te
slim af kan zijn en zodoende kan uitdagen), dat ze een boeiend leven heeft
buiten mij, dat ze een lichaam heeft waar ik opgewonden van wordt, een
ondeugend karakter heeft, en ook een echte dame kan zijn. Ik heb wel meer
selectiecriteria, maar dit zijn de voornaamste.

Om zo'n vrouw tegen het lijf te lopen ben je wel even zoet. Er zijn genoeg
dozen in de wereld die mij alleen maar tijd kosten en problemen bezorgen.
Natuurlijk kan ik ze allemaal neuken, maar ik kies er niet voor. Zo spannend
zijn ze ook weer niet in bed hoor.

Begrijp je een beetje mijn insteek? Ik spreek zowat overal vrouwen aan. 24
uur per dag. Overal. Bus, tram, metro, station, winkelplein, nachtclub,
erotisch feest, verjaardag, bedrijfsuitje, handelsvloer, conferentie,
internet, vakantie etc. Zo haal ik mijn target en vergroot ik mijn kansen op
die leuke vrouw tegen te komen. Omdat ik al heel veel vrouwen heb ontmoet,
heb ik meer ervaring met vrouwen. Dat maakt mij een stuk aantrekkelijker.

Alle vrouwen die mij afgewezen hebben ben ik allang weer vergeten wanneer ik
met een aantrekkelijke sexy vrouw het weekend doorbreng en we samen genieten
van het leven.

Nog een gratis tip. Houd ook zo'n rapportje bij, en voeg het toe aan je
Persoonlijke Versier Plan. In onze workshops leren wij jou hoe je voor jou
een eigen plan van aanpak kan opstellen. Jij bent namelijk uniek. Er is maar
1 man zoals jij op heel de aarde. Het heeft geen zin om een 2e AlphaDoc of
SmoothDoc te worden. Waar vrouwen op gaan vallen is hoe jij werkelijk bent,
met jouw eigen stijl. Een stijl die verrijkt is door de praktische tips en
adviezen van meester versierders.

Help het geluk een handje. Begin jouw teller niet bij 0. Begin bij 500
vrouwen door de ervaring van de Dating Doctors te lenen. Hoe doe je dat?
Door een 1-op-1 workshop te volgen.

Ga naar onze website www.datingdoctors.nl en boek vandaag nog jouw training.
Wil jij van 0 naar 1000 in 5 dagen? Informeer dan naar onze Dating Tours
(http://www.datingdoctors.nl/catalog/index.php/cPath/3/sort/2a/language/nl).
De Dating Tour naar Riga is voortijdig uitverkocht, maar voor de Casanova
Tour naar Krakau en Tsjechië in februari is nog 1 plek. Dus... wees er snel
bij want de Dating Tours in 2007 vliegen als warme broodjes over de
toonbank!

Groetjes,

MadDoc

Dating Doctors v.o.f.
http://www.datingdoctors.nl/

Geen opmerkingen: