dinsdag 26 december 2006

Het perfecte online profiel

Veel mannen stellen ons vragen over hun profielen op internet dating sites.

Iedereen lijkt te willen weten *hoe* ze hun profiel moeten samenstellen om
maar het meeste succes met vrouwen te krijgen.

Lees verder want de Dating Doctors hebben schokkerend nieuws voor je.

Maar eerst wil Dating Doctor Alphadoc jou kort vertellen wat hem vandaag
overkwam:
"Ik open vanmorgen mijn brievenbus en ik zie daar een perfect gelikte
brochure liggen van een aanbieder van mobiele telefoons. Ik kijk er direct
in en ik lees hem helemaal uit van voor naar achter. Het zag er echt mooi
uit. De foto's waren stijlvol, het ontwerp was netjes en de brochure bracht
me in een kopersstemming. Dus wat deed ik? Ik legde de brochure weg en ging
naar hun website om meer te lezen. Toch heb ik uiteindelijk niets gekocht."

Waarom vertellen wij jou dit verhaal?

Omdat jouw profiel precies hetzelfde is als die brochure! Het moet er goed
uitzien. Een vrouw moet zich iets kunnen verbeelden en invoelen. Maar alleen
een profiel zal haar niet doen besluiten om te zeggen:
"JA, ik wil deze man nu meteen!"

Geloof het of niet, jouw profiel is niet het meest belangrijke ding. Ja, het
blijft belangrijk, maar laten we niet overdrijven.

Waarom dan een profiel? Vrouwen willen aan jouw profiel kunnen zien dat je
niet een of andere domoor / psycho / stalker bent.

De bedoeling van jouw profiel is om haar te laten zien dat er ook nog een
stel hersens schuilt achter jouw foto. Je toont haar eigenlijk dat je een
relaxte kerel. Een coole man die GRAPPIG is. En dat jij gevoel voor stijl en
klasse hebt. Dit zijn al de ingrediënten die jouw profiel moeten hebben.
Maar nu horen wij jou vragen: "Wat precies moet ik er nu inzetten?"

Hier is een voorbeeld hoe AlphaDoc - de internet dating expert - dit
mogelijk zou neerzetten. Opgelet, wij zeggen 'mogelijk'. We geven je niet de
absolute specificaties; want wat gebeurt er dan?

IEDEREEN gaat hetzelfde profiel gebruiken. Dan komen vrouwen erachter dat je
hetzelfde profiel gebruikt als een ander. Daarmee verschiet je jouw kansen -
en die van de ander.

In ons boek Instant Internet Seksdating
(http://www.datingdoctors.nl/iis.php) laten we een groot aantal EXACTE
profielen zien en kun je tijgelijkertijd lezen en leren. Dus...

1. Intro

Ik begin met iets wat gelijk de aandacht grijpt... noem hier iets over
waarom jouw profiel anders is als de rest. Vertel wat je als vrouw allemaal
niet moet doormaken op deze datingsite met al die profielen van mannen.
Onderscheid jezelf van de rest van de profielen.

2. Wat standaard informatie als leeftijd, oogkleur, lichaamsbouw, wat je
doet... de basis.

3. Ga nu een beetje verder. Geef haar wat meer coole info... grappige dingen
wat je graag doet, je hobbies (en nee, dan bedoelen we niet de dingen die
jij graag liggend doet!)

4. Begin met haar te kwalificeren.

Stel een vraag: "Ben jij een cool en grappig meisje die graag actief is in
het weekend?"

Begrijp je dit?

Meer tips vind je in ons boek Instant Internet Seksdating
(http://www.datingdoctors.nl/iis.php).

Groet,
AlphaDoc
--
© Dating Doctors v.o.f.
DatingDoctors.nl

Geen opmerkingen: